reklama

Flowers In The Window

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

"Ahoj. Siel som okolo a videl som tie slnecnice za domom, tak som ti jednu odtrhol." - skoro zabudnuty kamarat.

"A-a-ahoj. Za co to je?" - dievca, ktoreho srdce buchalo hlasnejsie ako kedykolvek.

"Len tak. Aby si mala pekny den" - kamarat, ktory vie viac ako hocikto iny.

"Dakujem!" - dievca, ktore sa nezmohlo na nic ine.

....mam krasny den...mam slnecnicu v okne a spievam si....

 ....wow look at us now....

 ....flowers in the window...

 ....it's such a lovely day....

 ....and i'm glad we feel the same....

Hana Bielikova

Hana Bielikova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Clovek-uplne obycajny, ktory je iny prave svojou obycajnostou...Rada sa smejem a som este radsej, ak sa smeju aj ludia okolo mna...a este nieco...slovenska gramatika nikdy nebola moje hobby Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu