reklama

Neznasam...

Som optimistka..teda aspon som si to vzdy myslela,ale postupom casu prichadzam na to, ze neznasam tak vela veci...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

neznasam,ked niekto pise do sms-iek CMUK

neznasam, ked ma ignoruju v restauraciach

neznasam, ked nechcem nieco, co mozem mat

neznasam,moju neschopnost rozhodnut sa (uspesne za to vinim moje znamenie:)

neznasam, ked si nechcem priznat chybu

neznasam moju neschopnost telefonovat s cudzimi ludmi

neznasam urazlivost a ziarlivost

neznasam, ked si ludia myslia, ze som namyslena len preto, ze som ticho

neznasam rozhovory o nicom len preto, aby bola nejaka konverzacia (radsej budem ticho)

neznasam,ked sa neviem od niekoho "odputat"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

neznasam, ked sa neviem preniest z minulosti do buducnosti (stacilo by aj do pritomnosti:)

neznasam, ked pozeram Frasiera a niekto stale otravuje

neznasam, ked mi smrdia vlasy od hranoliek

neznasam, ked sa mi vyhyba moja vlastna logika ( a to som ju uz tolkokrat prosila,aby to nerobila)

ale najviac zo vsetkeho neznasam, ked sa niekto trapi a ja mu neviem pomoct

....ale inak tento svet milujem :) ...

Hana Bielikova

Hana Bielikova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Clovek-uplne obycajny, ktory je iny prave svojou obycajnostou...Rada sa smejem a som este radsej, ak sa smeju aj ludia okolo mna...a este nieco...slovenska gramatika nikdy nebola moje hobby Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu