reklama

Kmeň Tekzov ...

Rada čítam  blogy D. Králika. Možno to bude štylistikou a možno tým, že mi niekoho pripomína. Môjho pána učiteľa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Boli sme druháci na základnej škole a začal nás učiť mladý fešák, ktorý narobil rozruch nielen v hlavách nás, jeho žiačiek :) Bol ( a dúfam, že stále je ) skvelý učiteľ.

Chodili sme do tzv. hornej školy. Bola to akási “ fakulta” našej základnej školy. Na záchod sme museli chodiť von a našimi každodennými starosťami boli myši, ktoré sme pravidelne vyháňali zo starých kachiel.

 

Náš pán učiteľ bol vždy veľmi kreatívny. Naháňal s nami (nami vymyslených) pytliakov, staval s nami “bunkre” a hrával nám na klavíri. Postavil nám oddychový kútik (doniesol nafukovačku, k nej spravil palmu a človek sa hneď cítil ako na mori :). Tento kútik som ja, podľa mojej maminy večný hypochonder, často využívala. Ľahla som si tam, zavrela oči a predstavovala si ako ma unáša vietor , stroskotávam a vyslobodzuje ma kmeň Tekz, pre ktorý som lovila ryby až kým ma nevyslobodila prestávka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

Inokedy zas prišiel pán učiteľ s “novou hodinou” . Rozdelil nás do skupín a každý sa učil to,  na čo mal v ten deň chuť. . . Steny našej starej školy skrášlil krásnou kresbou antilopy a do pamätníkov nám kreslil hotové umelecké diela.

 

Učil nás tri roky. Tri krásne roky hier a jasné, že aj učenia :) Potom odišiel domov a my sme ho stretli už len raz. Avšak jedného dňa som sa dozvedela, že sa mu narodila dcéra. A hádajte ako sa volá!! …Hana!!  Presne tak ako ja! Ani by ste neverili ako ma to vtedy potešilo (a stále teší).Viem, možno sa mu len páčilo to meno, ale aj tak…

 

 Ak toho pána učiteľa niekto z vás stretne, pozdravte ho odo mňa, prosím. A ak sa tu náhodou spoznáte vy, pán učiteľ, tak som vám len chcela povedať,že ste super :)

Hana Bielikova

Hana Bielikova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Clovek-uplne obycajny, ktory je iny prave svojou obycajnostou...Rada sa smejem a som este radsej, ak sa smeju aj ludia okolo mna...a este nieco...slovenska gramatika nikdy nebola moje hobby Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu