reklama

Dominikin rozchod

Dnes som v našej (mojej a Dominikinej) izbe našla na zemi roztrhaný list... Dominika sa rozišla s Robom a v zápale hnevu trhala všetko, čoho sa dotkol. Aj ich listy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dominikin list Robovi:

AHOJ ROBO !

Ako sa máš v tomto období? Ideš nabudúci rok na venček? A s kým ideš? Ja chcem ísť s tebou.Mohli bz sme si dnes večer písať okolo 8 hod. Ale napíš prvý. Čo robíš v piatok? ODPÍŠ HNEĎ TERAZ!!!ĽÚÚÚÚBIM ŤA. Ozaj, kedy hrávate fucik? ODPÍŠ HNEĎ PO DRUHEJ HODINE!!! ĽÚÚÚÚÚÚÚÚÚBIM ŤA.

......

 Robova odpoveď:

AHOJ DOMINIKA 

Ja sa mám dobre.Ako sa máš ti. Neviem či idem ale asi hej.Jasne že stebou. Mohli by sme si písať. Čo robím v piatok.Nič. Fucik neviem kedy. Aj ja ťa ľúbim. ĽÚÚÚÚÚBIM ŤA. Tiež pôjdem do Litomeric a cez leto budem chodievať hrávať futbal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ahoj! 

...ešte sa natrháš, Dominika... 

Hana Bielikova

Hana Bielikova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Clovek-uplne obycajny, ktory je iny prave svojou obycajnostou...Rada sa smejem a som este radsej, ak sa smeju aj ludia okolo mna...a este nieco...slovenska gramatika nikdy nebola moje hobby Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu