reklama

...dominika,dominika...

Moja mala sestra ma prekvapuje kazdy den. Najviac vsak tym,ze uz davno nie je mala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Kvoli nedostatku miesta v nasom dome mam s Dominikou ,mojou najmladsou sestrou, spolocnu izbu. Tak som poctena odpovedat jej na nekonecne otazky o fungovani tohto sveta.Naposledy prisla za mnou a povedala mi,aby som prestala blbnut a vysvetlila jej ako to chodi medzi muzom a zenou,lebo inak si pozicia kazety od svojich spoluziakov a to ju moze poznacit na cely zivot.

Kedze som dobra sestra:) a zalezi mi na jej dusevnom zdravi, pokusala som sa jej vsetko vysvetlit. Zacala som s tym ako sa muz a zena musia lubit, aby sa mohli milovat...pokracovala som s tym,ze milovanie a sex su dve rozdielne veci, atd atd....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dominiku to ocividne nudilo a po pol hodine mojho cervenania sa mi povedala :"Hanka, prestan s tym! Toto vsetko uz davno viem! Ako to je s muzskou erekciou?"

...inak vzdy vyrecna Hana zostala len nemo cumiet a rozmyslat,ci nahodou neprespala niekolko rokov...

Hana Bielikova

Hana Bielikova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Clovek-uplne obycajny, ktory je iny prave svojou obycajnostou...Rada sa smejem a som este radsej, ak sa smeju aj ludia okolo mna...a este nieco...slovenska gramatika nikdy nebola moje hobby Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu