reklama

.... na prvy pohlad....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

raz som so svojim novym "pultovym" kamaratom dospela k zaveru,ze laska na prvy pohlad neexistuje...ze to je len akesi ocarenie...

....teraz sedim...vystavena ako vyzmykana spongia, nechce sa mi ani umyt,ani presunut sa do postele,len rozmyslam...

...musim si opakovat...laska na prvy pohlad neexistuje...je to len akesi ocarenie...

...preco som ja len tak rychlo ocaritelna????

Hana Bielikova

Hana Bielikova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Clovek-uplne obycajny, ktory je iny prave svojou obycajnostou...Rada sa smejem a som este radsej, ak sa smeju aj ludia okolo mna...a este nieco...slovenska gramatika nikdy nebola moje hobby Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu