reklama

Koniec motylikom v bruchu...

Hm.Ja vlastne ani neviem,preco som sa sem rozhodla napisat.Teda viem preco,ale neviem,ci je to dostatocne dobry dovod. Ak niekto caka,ze toto “dielo” bude mat vysoko-esteticko-kulturnu hodnotu nech radsej ani necita.A nech necita ani ten,komu bude vadit moje nepouzivanie makcenov, dlznov…Po rokoch intenzivneho priatelstva s mojim pocitacom to uz asi ani nedokazem .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

“Budes moja zena?” ….. Takto nejako sa to vsetko zacalo.Moja (prijata) RP-cka. Este nikdy som nic take nedostala (nemyslim RP-cku..myslim RP-cku s takym textom) a tak som tak nejako pudovo odpisala…Vyklul sa z toho naozaj celkom pekny, virtualny vztah (slovo vztah v tomto pripade nie je dost presne,pretoze to nebol vztah..bolo to len nieco co by som v tej chvili chchela).Pisali sme si. Ja a Pan Neznamy.Zacali sme snivat.Ja a Pan Neznamy. Dohodli sme si stretnutie.Ja a Pan Neznamy….

“Vies, ake to bude?? Ja a ty v raji…nasom raji [v Slovenskom raji]”….. Takto nejako to pokracovalo.Moje (prijate) RP-cky.Tesila som sa ako male dieta.Rano som vstavala s usmevom na tvari.V skole som kaslala na derivacie a integraly,lebo som sa len tak usmievala (a rozmyslala o raji…nasom raji..[o Slovenskom raji]).Isla som domov zo skoly a usmievala som sa.Prisla som domov, sadla si za pocitac a cakala kym mi zablika…To krasne oranzove svetielko signalizujuce,ze NIEKTO na mna mysli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

“Prepac, mam hrozne vela prace..ignorujem cely svet..odpust.”…. Takto nejako sa to skoncilo.Moja RP-cka.Posledna RP-cka.Viac nic.Ani len jeden “smajl” …NIC. Vecer som nemohla zaspat..rano vstat.Citila som sa hrozne. Viem…bolo to vsetko len virtualne…ale pre mna take….citove.Dokonca som mala motylikov v bruchu!! A to vsetko sa takto skoncilo.Bez vysvetlenia. Naozaj by som bola radsej,keby moja posledna RP-cka bola typu: “Uz ma to tu s tebou nebavi.Stracam cas.Viac ma neotravuj.” Bolo by to lepsie ako TOTO.

A tak dve rady:

1. rada dievcatam,ktore prepadaju virtualnym laskam…NEDAJTE SA…Skutocnost byva casto krajsia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

2.rada mladym muzom,ktori tak radi prestavaju pisat z nikto-nevie-akeho dovodu….NEROBTE TO…Mozno ste prave zabili take krasne “nieco” ako motylikovsky pocit.

Hana Bielikova

Hana Bielikova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Clovek-uplne obycajny, ktory je iny prave svojou obycajnostou...Rada sa smejem a som este radsej, ak sa smeju aj ludia okolo mna...a este nieco...slovenska gramatika nikdy nebola moje hobby Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu